Even geduld aub..
Busy loader

     
« terug  |  home
1Winkelwagen 2Bezorging & betaalwijze 3Voltooid

ATTITUDE HOLLAND.
ALGEMENE LEVERINGS EN BETALINGS VOORWAARDEN

  1. Verzending van bestelde goederen geschiedt binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling. Levering per rembours is alleen mogelijk in Nederland. Indien bestelde goederen niet op voorraad zijn, kan van de levertijd afgeweken worden. Attitude Holland zal er dan alles aan doen om de artikelen die niet in voorraad zijn binnen 21 werkdagen te versturen.
  2. Ruiling geschiedt alleen als de door de klant ontvangen goederen, binnen 14 dagen na verzenddatum door Attitude Holland zijn terug ontvangen, en zijn vergezeld van de originele pakbon. Tevens moeten de goederen in perfecte staat en ongebruikt zijn. Mocht de klant hier niet aan voldoen, dan behoeft Attitude Holland geen ruiling toe te staan.
    Ruiling is een andere maat kiezen van hetzelfde artikel, bij ruiling voor een ander artikel worden er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.
    In rekening gebrachte verzendkosten worden niet gecrediteerd.
  3. Klachten: indien een artikel beschadigd is moet dit binnen 10 dagen gemeld en terug gestuurd worden. Attitude Holland zal dan kosteloos hetzelfde artikel in goede staat opnieuw versturen. Mocht er een ander artikel gekozen worden, dan zijn daarover verzendkosten verschuldigd.
  4. Mocht om bepaalde redenen Attitude Holland niet in staat zijn een item te leveren, zal Attitude Holland ten alle tijden het betaalde bedrag voor het betreffende item direct terug betaalbaar stellen aan de klant.
  5. Extra verzendkosten in verband met creditering, ruiling komen altijd voor rekening van de klant.
  6. Creditering aan klant geschiedt alleen als de door de klant ontvangen goederen, binnen 14 dagen na factuurdatum door Attitude Holland terug ontvangen zijn, en vergezeld zijn van de originele pakbon. Tevens moeten de goederen in perfecte staat en ongebruikt zijn. Mocht de klant hier niet aan voldoen, dan behoeft Attitude Holland geen creditering toe te staan.
  7. De beoordeling van het feit of de goederen ongebruikt en in perfecte staat zijn, ligt volledig bij Attitude Holland.
  8. Attitude Holland behoudt het recht de extra verzendkosten voortkomende uit  ruiling en of creditering van geleverde goederen, via de eenmalige machtiging te incasseren, indien bankgegevens bekend zijn of achterhaald kunnen worden.
  9. Goederen blijven volledige eigendom van Attitude Holland totdat het totaal verschuldigde bedrag met betrekking tot de geleverde goederen voldaan is aan Attitude Holland.
  10. Een aantal door Attitude Holland bepaalde goederen kunnen o.a. vanwege hygienische redenen niet geretourneerd, geruild of gecrediteerd worden, welke dit zijn ligt volledig ter oordeling bij Attitude Holland. In de meeste gevallen wordt dit aangetoond door een markering (sterretje) voor een productomschrijving op de factuur (m.n. make-up, pantys, lenzen, oorbellen, piercings etc.)
  11. Attitude Holland is niet aansprakelijk voor lichaamlijk letsel of ander letsel  die door geleverde goederen bij een persoon, ding of dier aangericht worden of kunnen worden.
  12. Attitude Holland behoudt zicht ten allen tijde het recht prijswijzigingen door te voeren. Vermelde prijzen in catalogus en website ( www.attitudeholland.nl ) zijn onder voorbehoud van fouten en prijswijzigingen. Klanten kunnen zich geen rechten ontlenen aan prijsstelling in door Attitude Holland uitgebrachte catalogussen en website www.attitudeholland.nl
  13. Attitude Holland behoudt zich ten alle tijden het recht om een bestelling en bijbehorende levering of klant te negeren, zonder daarvoor een motief of aanwijsbare redenen te overleggen.
  14. Attitude Holland is niet aansprakelijk voor het verloren gaan van goederen bij de verwerking en levering van een bestelling door een derde partij (derde partij zou bijvoorbeeld kunnen zijn de TNT). Verzekering hiervoor is mogelijk, meerkosten zijn €1,99 per verzending. Zie verzendkosten.
  15. Indien een bestelling in meerdere zendingen verstuurd wordt, zal de klant hiervoor geen extra verzendkosten betalen. Attitude Holland zal daarom bijna altijd een bestelling versturen zodra alle artikelen in 1 keer tezamen verstuurd kunnen worden.
  16. 1 catalogus wordt per adres gratis verstrekt. Attitude Holland behoudt zich het recht hiervan af te wijken, zonder daarvoor een motief of reden te overleggen.
  17. Foto’s en afbeeldingen in de catalogus en website www.attitudeholland.nl van Attitude Holland zijn eigendom van Attitude Holland. Het kopiëren en/of nadrukken hiervan is ten strengste verboden en strafbaar. Indien men zich hieraan schuldig maakt zal strafrechtelijke vervolging plaats vinden.
  18. Crediteringen / terugbetalingen: 
    - Betalingen vooraf via I-deal, bankoverschrijving en rembours (rembours = contant betalen aan postbode, enkel in Nederland mogelijk) ontvang je je terugbetaling met 15 dagen na verwerking je opdracht/retour.
    - Betaling per creditcard, je creditering ontvang je op je creditcard afschrift wat doorgaans 1 x per maand verstrekt wordt door de creditcard maatschappij.
  19. Artikelen in de uitverkoop en / of afgeprijsde artikelen met een kortingspercentage van meer dan 15%  kunnen geruild en/of gecrediteerd worden. Echer bij ruiling moeten wel opnieuw verzendkosten worden betaald.
  20. Bestelling uit Nederland boven €75,- ontvangt een korting op de verzendkosten, dit geldt enkel voor internet-bestellingen en is dus niet toepasbaar op: telefonische, post en/of fax bestellingen.
  21. Je persoonlijke gegevens worden bewaard en worden niet beschikbaar/verkoopbaar gesteld voor derden.
  22. Bij de dagspecial / dagaanbieding wordt bij ruiling geen korting verstrekt en ook geen gratis verzendkosten gegeven. Korting en gratis verzendkosten is dus enkel van toepassing voor de dagspecial bij aankoop, Bij ruiling vervalt korting op artikel en verzendkosten worden berekend.
  23. Bij de actie 3 halen, 2 betalen. Of 4 halen, 3 betalen etc. geld: als je een artikel gecrediteerd wilt hebben, wordt altijd de waarde van het gratis ontvangen artikel in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
  24. Tegoeden die ontstaan zijn door niet leverbare artikelen, zijn altijd in geld terug opvraagbaar. Indien klanten binnen 2 weken geen gehoor geven aan het verzoek om bankgegevens te verstrekken of een andere keuze te maken, zet Attitude Holland tegoeden om in eCredits (dit is een tegoed wat je online kunt inzetten bij je volgende bestelling).
  25. Annuleren van je bestelling

    Als je nog niet betaald hebt, dan kun je ten alle tijden je bestelling annuleren door bij de "betaling herinnering e-mail" te klikken op:
    - Ga naar betaalmenu
    - Klik op annuleren
    - Klaar.

    Als je wel al betaald hebt, gewoon een email sturen naar info@attitudeholland.nl vermeld hierbij je klantnummer en wat je wilt annuleren, dan regelen wij de rest.
    Oh ja en als je het echt officieel wilt doen, gebruik je het herroepingsformulier maar een email is ook prima hoor. Wij doen niet moeilijk. Geld terug is ten alle tijden een optie.
    Fijne dag.