Even geduld aub..
Busy loader

     
« terug  |  home
1Winkelwagen 2Bezorging & betaalwijze 3Voltooid

Ruilen en retourneren doe je zo...

ONZE GARANTIE:
Niet goed, geld terug - ruilen kan altijd.

Na ontvangst van een artikel heb je 14 dagen de tijd om het terug te sturen conform de volgende voorwaarden:
- Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
- Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Dit geldt ook voor de verpakking van het product.
- Alle labels en kaartjes moeten aan het artikel zitten.
- Het artikel moet altijd verpakt zijn in een doos, zak of envelop.
- Voeg de pakbon bij met daarop de reden van retourneren en een duidelijke vermelding of je: wilt omruilen, geld terug, of tegoed wil laten omzetten in eCredits (online tegoed)
- Als je niets invult op de pakbon of deze niet aan je pakket toevoegt zal het verwerken van je retour onnodig vertraging oplopen.
- Indien de retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan deze niet in behandeling worden genomen.

OVERIGE BELANGRIJKE INFORMATIE
- Ruilen is een andere maat kiezen van hetzelfde artikel. 
  Bij ruiling voor een ander artikel, plaats je zelf hier een nieuwe bestelling online. Wij betalen het geld apart terug van het retour gestuurde item.
- Ongefrankeerde retourzendingen worden altijd geweigerd.
- Verzendkosten worden niet gecrediteerd.
- Indien je een artikel terugstuurt uit een bestelling waarbij eCredits en/of een orderkorting zijn ingezet, wordt bij terugbetaling de waarde van de ingezette eCredits en/of orderkorting in mindering gebracht op het bedrag van het geretourneerde artikel. Deze eCredits en/of orderkorting kunnen dan niet opnieuw ingezet worden.
- Bedragen worden binnen 10 werkdagen nadat je een automatische retourbevestiging per e-mail hebt ontvangen teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.

TWEE RETOUR-VERZEND OPTIES:

1. Via een DHL servicepunt

- Kosten €4,-. Deze worden verrekend met je retourzending als we deze bij ons verwerken (bij de DHL balie hoef je dus niets te betalen).
- Ga naar DHL servicepunten en zoek het dichtstbijzijnde servicepunt op.
- Breng hier je pakketje naar toe en meld bij de balie dat het pakketje naar Attitude Holland verstuurd mag worden. (zorg ervoor dat je de ingevulde pakbon toevoegt aan je pakketje).
- Binnen 3-4 werkdagen hebben wij je retourzending ontvangen.

2. Via POST-NL

- Kosten €6.95
- Ga naar je lokale postagentschap en frankeer het pakketje zelf. Zorg ervoor dat je de ingevulde pakbon aan het pakketje toevoegt.
- Retouradres:
Attitude Holland
Energiestraat 4e
1135 GD Edam
Nederland

- Binnen 4 werkdagen hebben wij je retourzending ontvangen.

Voor Belgie en andere landen:

Breng je pakketje naar het dichtstbijzijnde postkantoor, frankeer het pakketje zelf en stuur de retour vergezeld van de ingevulde pakbon naar:
Attitude Holland
Energiestraat 4e
1135 GD Edam
Nederland


Annuleren van je bestelling

Als je nog niet betaald hebt, dan kun je ten alle tijden je bestelling annuleren door bij de "betaling herinnering e-mail" te klikken op:
- Ga naar betaalmenu
- Klik op annuleren
- Klaar.

Als je wel al betaald hebt, gewoon een email sturen naar info@attitudeholland.nl vermeld hierbij je klantnummer en wat je wilt annuleren, dan regelen wij de rest.
Oh ja en als je het echt officieel wilt doen, gebruik je het herroepingsformulier maar een email is ook prima hoor. Wij doen niet moeilijk. Geld terug is ten alle tijden een optie.
Fijne dag.