YOUR BAG IS EMPTY.
Mijn bestelling
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt telefonisch (0299 373670) contact met ons opnemen of een e-mail sturen naar hello@attitudeholland.nl. Geef aan welk artikel je wilt annuleren.
We zullen het bedrag dan binnen 10 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt telefonisch (0299 373670) contact met ons opnemen of een e-mail sturen naar hello@attitudeholland.nl. Geef aan wat je wilt wijzigen in de bestelling.
Dan zal dit direct in de bestelling aangepast worden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt online checken of een artikel voorradig is.
Login en klik op <mijn Attitude>
Klik op <volg je orders online>
Nu zie je precies wat er wanneer wel en nog niet verstuurd is.
Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen maar heb wel betaald. Wat moet ik nu doen?
Stuur een e-mail naar hello@attitudeholland.nl. Dan zullen we de bevestigings e-mail opnieuw naar je sturen per e-mail.
Toen ik mijn bestelling plaatste was het artikel op voorraad (direct leverbaar). Nu kijk ik op de site en is dit niet meer het geval.
Betekent dit dat ik het artikel niet meteen ontvang?
Als er in de bevestigings e-mail stond dat het artikel direct leverbaar was, dan heb je waarschijnlijk de laatste op voorraad besteld. Het artikel zal dus gewoon nog verzonden worden. Voor andere klanten hebben we het artikel dan niet meer op voorraad. Daarom is het artikel op de website niet meer direct leverbaar.
Kan ik een postbus adres opgeven?
Helaas kunnen we niet naar postbus adressen versturen. We versturen alleen naar huis/werk adressen.
Ik heb meerdere artikelen besteld waarvan een paar direct leverbaar zijn en een paar niet.
Worden de artikelen die direct leverbaar zijn wel alvast verzonden?
Dat wordt per bestelling apart bekeken. Als je wilt dat we alvast de voorradige artikelen verzenden kun je ons het beste even telefonisch (0299 373670) contact
met ons opnemen of een e-mail sturen naar hello@attitudeholland.nl.
Ik heb een herinnerings e-mail ontvangen dat ik mijn bestelling nog niet betaald heb, maar ik heb gewoon betaald. Wat moet ik nu doen?
Als het bedrag ook van je rekening is afgeschreven heb je inderdaad gewoon betaald. De e-mail is gestuurd omdat je mogelijk 2x in een korte tijd je bestelling hebt doorgestuurd,
dit gebeurt soms wel eens als je tijdens het bestelproces terug klikt tussen de verschillende stappen.
De oplossing is: Klik in de herinnerings e-mail op de link 'Ga naar betaalmenu'. Vervolgens klik je daar op 'terug naar webshop'. Nu zul je de herinnering niet meer krijgen.