Even geduld aub..



UK flag
Hi, we have a English version of our site too ;-)
please visit attitude-europe.com

Ecredits


Wat zijn Ecredits precies en wat kan ik ermee?
Ecredits zijn bonus punten die je bij bestellingen > €15  kunt inzetten als korting. Bij elke bestelling die je plaatst (behalve rembours) ontvang
je Ecredits die je weer bij een volgende bestelling kunt inzetten als korting.
Inzetten van eCredits doe je bij stap 2 van het bestelproces. De verkregen eCredits van eerder geplaatste bestellingen blijven 1 jaar geldig.

Waar kan ik zien hoeveel ecredits ik heb?
Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar 'Account -> Overzicht'. Daar kun je zien hoeveel ecredits je hebt.

Ik wilde een bestelling plaatsen maar was iets vergeten, dus ben ik teruggegaan in het bestelproces.
Alleen zijn nu mijn eCredits weg. Wat moet ik nu doen?
Stuur een e-mail naar hello@attitudeholland.nl. Dan zullen we het probleem oplossen en de eCredits weer terug op je account zetten.

Ik had eCredits bij mijn bestelling ingezet. De bestelling/het artikel heb ik retour gestuurd,
krijg ik mijn eCredits weer terug?
Ja je ontvangt de eCredits die je hebt ingezet weer terug op je account, zodat je ze kunt inzetten bij een volgende bestelling.

Waarom staat er bij sommige eCredits "Uitkeren" en bij andere niet?
- "Uitkeren"  = de waarde van deze eCredits kun je inzetten bij een volgende bestelling of je kunt het  terug betaald krijgen op je bankrekening. Omdat het een tegoed is wat je hebt gekregen omdat je iets retour hebt gestuurd.
- Er staat geen "Uitkeren" = de waarde van dit Ecredits-tegoed kun je inzetten bij je volgende aankoop bij Attitude Holland online.