Vraag & Antwoord over
Spiral - GOTHIC ELEGANCE Top - Zwart
Er zijn nog geen vragen gesteld over dit product. Wees de eerste!
Reviews
(1)
Reviews van
Spiral - GOTHIC ELEGANCE Top - Zwart
geschreven op30-06-2016doorDZ
Net opgehaald bij de Primera en nu al jammer dat ik er geen twee besteld heb (of dat er geen meerdere kleuren zijn). Heerlijk zacht stofje, zit perfect aangesloten bij middel en borst, maar nergens strak. Ik dacht dat ie vrij hoog zou vallen, maar dat is niet zo en dat is eigenlijk alleen maar mooier, want nu is de rand van de 'sweetheart' ongeveer 1-2 cm boven de beha waardoor je bovenlichaam mooi toont.
Kant is echt mooi en schattig. Maar vooral: heel erg zacht! Ben daar soms nog wel eens huiverig voor, maar dit is duidelijk kant-achtig van viscose. De mouwtjes zijn iets gelaagd, zoals op de foto, erg leuk. Enige kleine minpuntje: behabandjes zijn aan de voor- en achterkant erg duidelijk zichtbaar, dus daar moet je eventjes op letten. En het stofje is iets aan de dunne kant, maar de prijs is dan ook lekker laag.
Zal perfect staan op mijn leren broek, op een pencil skirt, maar ook op een wijde broek of wijder rokje. Multi-inzetbaar dus. (En voor winter gewoon topje eronder oid).
Reply
Voorraadnotificatie
Artikel niet voorradig?
Vul hier je e-mailadres in, dan ontvang je van ons automatisch een e-mail zodra het artikel weer voorradig is.
(window["rrApiOnReady"] = window["rrApiOnReady"] || []).push(function() { try{ rrApi.groupView([Error parsing XSL document: XML document must have a top level element.
]); } catch(e) {} })
]CookieConsent_analytics!]#!]
Heerlijk zacht stofje, zit perfect aangesloten bij middel en borst, maar nergens strak. Ik dacht dat ie vrij hoog zou vallen, maar dat is niet zo en dat is eigenlijk alleen maar mooier, want nu is de rand van de 'sweetheart' ongeveer 1-2 cm boven de beha waardoor je bovenlichaam mooi toont.
Kant is echt mooi en schattig. Maar vooral: heel erg zacht! Ben daar soms nog wel eens huiverig voor, maar dit is duidelijk kant-achtig van viscose. De mouwtjes zijn iets gelaagd, zoals op de foto, erg leuk. Enige kleine minpuntje: behabandjes zijn aan de voor- en achterkant erg duidelijk zichtbaar, dus daar moet je eventjes op letten. En het stofje is iets aan de dunne kant, maar de prijs is dan ook lekker laag.
Zal perfect staan op mijn leren broek, op een pencil skirt, maar ook op een wijde broek of wijder rokje. Multi-inzetbaar dus. (En voor winter gewoon topje eronder oid).