Wij van Attitude Holland worden wekelijks gebeld door bedrijven die voorstellen dat onze klanten achteraf kunnen betalen. Deze bedrijven willen dan de vordering op klanten (jullie) overnemen.
Zij vragen hier veel geld voor, maar beloven ook meteen een flinke omzetverhoging. Hier zou Attitude Holland beter van worden.
Onze visie is, betaal altijd vooraf. Dan weet je tenminste zeker dat je het geld hebt voor de spullen die je koopt en kom je niet achteraf met grote schulden te zitten, die je mogelijk niet kan betalen (dit is iets wat veel gebeurt in de gehele wereld). Mochten klanten spullen ontvangen en niet betalen, verandert de verstandhouding/relatie die we met onze klanten (jullie) hebben. Bovenstaande willen we niet, wij denken dat het ethisch verantwoord is om te handelen zoals we nu doen door klanten vooruit te laten betalen.
Mocht iets niet bevallen, of je hebt spijt van je aankoop, geld terug is altijd een optie bij Attitude Holland. Hier geen contracten waar je aan vast zit, gewoon vrijheid-blijheid.
Onze visie is, betaal altijd vooraf. Dan weet je tenminste zeker dat je het geld hebt voor de spullen die je koopt en kom je niet achteraf met grote schulden te zitten, die je mogelijk niet kan betalen (dit is iets wat veel gebeurt in de gehele wereld). Mochten klanten spullen ontvangen en niet betalen, verandert de verstandhouding/relatie die we met onze klanten (jullie) hebben. Bovenstaande willen we niet, wij denken dat het ethisch verantwoord is om te handelen zoals we nu doen door klanten vooruit te laten betalen.
Mocht iets niet bevallen, of je hebt spijt van je aankoop, geld terug is altijd een optie bij Attitude Holland. Hier geen contracten waar je aan vast zit, gewoon vrijheid-blijheid.
KAN IK MET ACCEPTGIRO BETALEN?
Nee, helaas is die optie bij ons niet mogelijk.